HAURRAREN GARAPEN PSIKOMOTOREA

Ikastaro zerrendara itzuli

 

Izen emate data: 
Astelehena, 2016, Ekaina 20-tik Igandea, 2016, Urria 2-ra
Saioak: 
2016/10/06 (Osteguna) 09:00-tik 15:00-ra
2016/10/27 (Osteguna) 09:00-tik 15:00-ra
2016/11/17 (Osteguna) 09:00-tik 15:00-ra
2016/12/15 (Osteguna) 09:00-tik 15:00-ra
2017/01/12 (Osteguna) 09:00-tik 15:00-ra
2017/02/02 (Osteguna) 09:00-tik 15:00-ra
Iraupena: 
36 ordu
Oharrak: 

Jarduera garatzeko lekua:

  • Urriak 6 Txintxirri ikastola 
  • Urriak 27 Aita Larramendi ikastola 
  • Azaroak 17 Andramendi ikastola 
  • Abenduak 15 Zizurkilgo ikastola
  • Urtarrilak 12 Zubi Zaharra ikastola 
  • Otsailak 2 Txintxirri ikastola
Ikastaroaren formatua: 
Mintegia
Tokia: 
Aita Larramendi
Andramendi Beasaingo Ikastola
Txintxirri
Zubi Zaharra
Zubimusu
Helburuak: 
  • Umearen garapen psikomotorearen oinarriak ezagutzea  
  • Etnomotrizitatearen oinarriak ezagutzea  
  • Espazioekiko, objektuekiko, denborarekiko eta pertsonekiko harremanak umearen garapenean duen eragina bizitzea  
  • Eremu naturalak, ikastolako barne eta kanpoko eremuak eta herriko eremu desbesdinak hezigarri bihurtzea eta umearen garapenean duen eraginaz jabetzea  
  • Objektu, material naturalen erabilera hezigarri bihurtzea eta, materialen erabilerak, umearen garapenean duen garrantziaz jabetzea  
  • Denboraren erabilera erritmo biologikoarekin lotzea eta umearen garapenean duen garrantziaz jabetzea
  • Pertsonen arteko harremanek umearen garapenean duen garrantziaz jabetzea  
  • Hezitzailearen rolari buruz hausnarketa bideratzea
Edukiak: 

Hasierako saioa:    

  • Proposamen osoa adostu eta zehaztu    
  • Bibentziala:  
  • Norbera eta espazioa  
  • Norbera eta objektua  
  • Norbera eta pertsona  
  • Norbera eta denbora    
  • Teoria    
  • Sorkuntza (Ideia batzuk)  
  • Bakarkako lanetik talde txikira, eta talde txikitik handira.  
  • Bakoitzak bere proposamena

Ikastoletako saioak:      

  • Bibentziala  
  • 0-3 eta 3-6 urteko ikasleekin saio bana bideratu + behaketa lana    
  • Ebaluaketa    
  • Hobekuntza proposamena    
  • UMEA ETA OBJEKTUA    
  • UMEA ETA ESPAZIOAK    
  • UMEA ETA DENBORA    
  • UMEA ETA PERTSONAK

Amaierako saioa:  

  • Ebaluaketa  
  • Hobekuntza proposamena

Landuko diren eduki teoriko eta praktikoak  

  • Norbere ezagutza mugimenduaren bidez  
  • Mugimendua haurraren garapenean eta hezkuntzan  
  • Espazioak, objektuak, denbora eta pertsonak  
  • Etnomotrizitatea: Norberarengandik kulturartekotasunera  
  • Ibilbidea helburu bihurtuz; Prozesuaren garrantzia
Metodologia: 

Saioak praktikoak eta batez ere bibentzialak izango dira, egoera desberdinetara egokitua.

Bakarkako lanak, talde txikitakoak eta talde handian egin beharrekoak bideratuko dira, beti norberaren egoeratik abiatuz.

Oinarri irakasleak, bidaikideak, ikastola eta euren ikastoletan bideratuko dituzten saioak izango dira, bertatik abiatuko baikara hobekuntza, garapen proposamenak egiterako orduan.

Ebaluazio irizpideak eta adierazleak: 
  • Parte hartzaileen ebaluazioa
  • Irakasleen parte hartzea
  • Ikasturtean zehar sortua eta esperimentatua
  • HHko tutoreen, psikomotizitate espezialisten eta LH 1. zikloko Gorputz Heziketako irakasleak norabide berdinean jartzea. Euskal Curriculumerako osatzen ari garen eta den proposamena eskola guztietan bideratzen hastea, guztion artean aberasten, ebaluatzen  eta osatzen joatea.
  • Ikasturtez-ikasturte proposamena ikastola berrietara zabaltzea eta indartzea.
Hartzaile mota: 
Euskal Herri osoko HH eta Ama eskoletako tutoreei, psikomotrizitate espezialistei eta LH/LM 1. zikloko Gorputz Heziketako irakasleei bideratua.
Ikastaro zerrendara itzuli