ENGLISH ON-LINE

Ikastaro zerrendara itzuli
Izen emate data: 
Astelehena, 2016, Ekaina 20-tik Astelehena, 2016, Iraila 26-ra
Oharrak: 

SAIO PRESENTZIALAK IKASTOLEN ETXEAN.

Emailea/k: Netlanguages – Lacunza akademia

Saio kopurua: Mailaren araberako antolaketa egingo da. Maila ertaina edo altuak duten taldeek hiru astean behin saio presentzialak izango dituzte. Ikastaroa urrian hasiko da eta maiatzaren lehendabiziko astean amaituko da.

Jarduera garatzeko lekua: Izen ematearen araberako taldekatzea egingo da.

Kokapena: ON-LINE

Ikastaroaren formatua: 
On-line ikastaroa
Tokia: 
EUSKAL HERRIKO IKASTOLAK- IKASTOLEN ETXEA- DONOSTIA
Helburuak: 

Helburu nagusia, ikastoletako irakasle ez espazialisten ingeles konpetentziak hobetzea da eta era berean Firs Certificate eta advance maila duen irakasle kopurua areagotzea.

Edukiak: 
  • Mintzamena, entzumena, irakurmena eta idazmena: trebezia orokorrak hobetzeko atazak
  • Ingeles hizkuntzaren lexikoa, morfosintaxia, fonologia eta ortografia barneratzeko atazak
Metodologia: 

Mailaren araberako taldeak osatuko dira. 

  • A2.2 maila : pre-intermedio. Tutoretzapean baina saio presentzialik gabe
  • B1.2 maila : intermedio. Tutoretzapean eta hiru astean behin saio presentzialekin
  • B2.2 maila: intermedio altua. Tutoretzapean eta hiru astean behin saio presentziala
  • B2 maila. First Certificate prestatzeko maila. Ttuoretzapean eta hiru astean behin saio presentziala
  • C1.1/2  maila. Ahozkotasuna lantzeko maila (goi maila). Hiru astean behin saio presentziala
  • C1.1 maila. Ahozkotasuna lantzeko maila (goi maila). Hiru astean behin saio presentziala
Ebaluazio irizpideak eta adierazleak: 

Ikasle bakoitzari azken froga bat egingo zaio. Ikastaroaren aprobetxamendua % 80koa izan beharko da.

Hartzaile mota: 
Etapa guztietako eta arlo guztietako irakasleei zuzenduta dago. Ikastaroa hasi baino lehen, taldekatze egokia bermatzeko eta ikaste prozesu egokia bideratu nahian, idatzizko eta ahozko froga bat pasa beharko da (Lacunza akademiak burutzen du)
Ikastaro zerrendara itzuli