HIZKUNTZA PROIEKTUA GARATZEN: FAMILIA, EUSKARAREN ERABILERAN EGILE 2

Tokia:
Ibaizabal
Helburuak:

Euskararen erabileran familiak duen rolaren inguruko ikuspegian sakontzea eta tresnekin lanean jarraitzea.

Edukiak:
  • Familiaren rola euskararen erabileran hizkuntzaren sozializazioaren eremutik.
  • Familian eragiteko, ikastolaren errealitatearekin bat datozen tresnak diseinatu.
Metodologia:
  • Saio praktikoak izango dira.
  • Mintegia aurrez aurreko saioen bidez garatuko bada ere, teknologiak eskaintzen dituen abantailak aprobetxatuko ditugu lana errazteko, Moodle plataforma hain zuzen: www.e-ikastola.net; on-line arituko gara komunikazioa egiteko, informazioa igotzeko, eta saio batetik bestera sortuko diren zalantzak eta egin beharreko lanak bideratzeko.
Ebaluazio irizpideak eta adierazleak:

Mintegietara asistentzia eta parte hartze aktiboa

Emaileak:
Inma Muñoa Barredo
Aitziber Ayesta Aldanondo
Unai Arellano Lakabe
Olatz Zabalondo Maguregi
Hartzaile mota:
Joan den ikasturtean Familiaren inguruko mintegian parte hartu zuten ikastoletako hizpro dinamizatzaileak edo Ikastoletako Hizpro taldeetan gurasoen eremuaren nahiz gelaz kanpoko eremuaren ardura dutenak.
Ikastaro zerrendara itzuli