SCRATCH ETA KONPUTAZIOA. NAFARROA

Ikastaro zerrendara itzuli

 

 

Izen emate data: 
Astelehena, 2017, Iraila 11-tik Asteartea, 2017, Urria 3-ra
Saioak: 
2017/10/04 (Asteazkena) 14:00-tik 18:00-ra
2017/10/11 (Asteazkena) 14:00-tik 18:00-ra
2017/10/18 (Asteazkena) 14:00-tik 18:00-ra
2017/10/25 (Asteazkena) 14:00-tik 18:00-ra
2017/11/08 (Asteazkena) 14:00-tik 18:00-ra
2017/11/15 (Asteazkena) 14:00-tik 18:00-ra
Iraupena: 
24 ordu
Oharrak: 

Saioak ANEL-en egingo dira matrikulazio kopuru minimoa lortzen daba, bestela jakinaraziko da.

 

Ikastaroaren formatua: 
Mintegia
Tokia: 
ANEL
Helburuak: 

Konputazioan irakasleen oinarrizko trebasunak lortzea.

 

Edukiak: 

1. blokea: Pentsamendu konputazionalaren oinarriak

Bideo jolas espezifikoak erabiliz, programazioaren oinarrizko kontzeptuen azterketa ludikoa.

                   2. blokea: Software garapena

  • Software lizentzia mota desberdinen azterketa
  • Zer da software librea?
  • Scratch
    • Aplikazioa ezagutu
    • Sprite eta bestelako errekurtsoak
    • Blokekako programazioa
  • Proiektua: Zure bideo jolasa garatu

                3. blokea: Robotika

  • Zer da hardware librea?
  • Zure robota programatu
  • Proiektua: Sumo robot txapelketa
Metodologia: 

Saio presentzialak izango dira, baino Ikastolen Elkarteko e-ikastola.eus Moodle plataforman edukiak egongo dira.

Ebaluazio irizpideak eta adierazleak: 

Ikasle guztiek egiten dituzten lanak Ikastolen Elkarteak kudeatzen duen e-ikastola.eus Moodle plataforman jarri beharko dituzte, jarraipena egiteko.

Gainera, amaieran, parte hartzaileen asebetetze maila ezagutzeko galdetegi bat pasako da.

Hartzaile mota: 
Nafarroako ikastoletako LH eta DBHko irakasleak
Ikastaro zerrendara itzuli