INKLUSIBITATEA DBH1: NATURAREN ZIENTZIAK, GIZARTE ZIENTZIAK ETA EUSKARA. TALDE ESPERIMENTALA
LAN MINTEGIA
Hartzaileen jatorriaren arabera ikastaroan kokapena alda daiteke
Parte hartzen duten ikastola bakoitzeko gutxienez bi arloetako irakasleak eta orientatzaileak parte hartu behar dute mintegian.
Egindako proposamenak gelan inplementatzeko konpromisoa hartu behar da.
Saioen kokapena:
- Inklusioa eta aniztasunaren trataera kontzeptuak partekatu.
- Eki DBHko unitate prototipoa ezagutzera ematea.
- Inklusioaren bidetik, IDUren printzipioetan oinarrituta, unitateak lantzeko jarraibide orokorrak ezagutzea.
- “Extend” aplikazioan jarduerak egokituak edo berriak sortzeko ezagutzak eta trebeziak jasotzea.
-Inklusibitatea indartzeko DBH1eko unitateetan aniztasunari erantzuteko edukien azterketa, hautaketa eta moldaketak aurrera eramatea.
- Baloratu eta proposamenak aurkeztea.
- Aniztasunaren trataera eta inklusioa ikuspegia.
- Ikaskuntzarako Diseinu Unibertsala (IDU)-ren arabera inklusibitatearen ezaugarriak.
- Eki DBH Natur 2-3ko unitate prototipoa.
- Ikastoletan egiten diren proposamenen bilduma
- Inklusioaren ikuspegitik unitateak aberasteko urratsak.
- Aipatutako arloetanDBH1-3. unitateko arloak aberasteko proposamenak prestatu eta gelaratu.
- Inplementatutako unitatearen balorazioa eta ondorioak.
- Talde dinamikak
- Mintegikideen parte hartze aktiboa
- Talde lana mintegi saioetan
Mintegi saioen tartean ikastola bakoitzeko mintegikideen lana
- Inplementatutako unitatearen baliagarritasuna eta aplikaziorako prest dagoen.
- Mintegikideen inplikazioa.
- Lan-saioen eraginkortasuna.
- Partaideen asebetetzea mintegiarekiko.
LEIRE BURDAIN MESTRAITUA
Petro Vera Aguado
Xabier Amilibia toribio