ORIENTAZIOA ETA AHOLKULARITZA PSIKOPEDAGOGIKOA

Ikastaro zerrendara itzuli

 

Izen emate data: 
Asteazkena, 2019, Uztaila 17-tik Ostirala, 2019, Urria 4-ra
Saioak: 
2019/10/10 (Osteguna) 15:00-tik 17:00-ra
2019/11/14 (Osteguna) 15:00-tik 17:00-ra
2019/12/12 (Osteguna) 15:00-tik 17:00-ra
2020/01/23 (Osteguna) 15:00-tik 17:00-ra
2020/02/13 (Osteguna) 15:00-tik 17:00-ra
2020/02/27 (Osteguna) 15:00-tik 17:00-ra
2020/03/12 (Osteguna) 15:00-tik 17:00-ra
2020/05/14 (Osteguna) 15:00-tik 17:00-ra
2020/06/04 (Osteguna) 15:00-tik 17:00-ra
Iraupena: 
18 ordu
Oharrak: 

Lehen saioa urriaren 10ean. Ikastureteko beste saioak egun honetan adostuko dira mintegikideen artean.

Maiatzaren 14ko saioa on line 

Ekainaren 4ko saioa on line 

Ikastaroaren formatua: 
Mixtoa (presentziala+online)
Tokia: 
Ibaizabal
Helburuak: 

Ikasle etorri berrien harrera eta jarduteko protokoloa eguneratu.

Tutoretza prozesua berrikusi.

Irakurketa erraza trebakuntza.

Ikastoletako orientazio mintegikideek dituzten kezka eta beharrei erantzun

Hezkuntza Saileko azken protokolo eta jarduteko giden berri, jarraipena eta zalantzak argitzea.

Edukiak: 

Ikasle etorri berriak

Harrera protokoloa berrikusi, hezkuntza arretarako baliabideak, material erreferentziak eguneratu, praktika onak, Ikastolen gaur egungo errealitatetik abiatu (datu bilketa egiteko aukera aztertu): etorkin kopurua, atenditzeko egikerak eta baliabideak, kezkak eta beharrak).

Jasotako datuetan oinarritutako baliabideen gida praktikoa

 

Tutoretza plana berrikusi-eguneratu.

Ibilbide osoa definituko duen ezaugarriez hausnartu. Ikaslearen bizitza proiektua

Tutorearen-helduaren papera. Ikasleak beharko duena definitu, tutoretza lanarekin lotuta.

Irakurketa erraza formazioa.

Orientazio esparruko egikerak konpartitu. Ikastola desberdinetako esperientziak eta praktika onak partekatu: aniztasunari erantzuteko estrategia, antolaketa, esperientziak, orientatzaileen funtzioak… Foroa

Alexia

Ikasleen jarraipenerako aukerak aztertu eta gauzatzeko proposamenak

Lanbide heziketa

Lanbide heziketa  orientazio akademikoan modu egokian uztartzea.

Metodologia: 

Talde lana. Bi langai nagusi garatzeko lan taldeak, aldiro talde handian egindakoaren ekarpenak eginez. Lanen denboralizazio epeak ezinbestekoak izango dira.

Trebakuntza saioak, kanpo adituen bitartez.

Ebaluazio irizpideak eta adierazleak: 
  • Orientatzaileen parte hartzea: batez besteko kopurua saioko.
  • Asebetetze maila antolaketarekin eta formazioarekin
  • Gure eguneroko lanean daukan isla
Emaileak: 
LEIRE BURDAIN MESTRAITUA
Bego Gordillo Marquez
Hartzaile mota: 
Orientazio taldeko kideak (PT, aholkulari, orientatzaile).
Ikastaro zerrendara itzuli