euskara

Hasi da Errigoraren 10. urteurreneko 'Euskarari puzka' kanpaina

Urriaren 20tik azaroaren 9ra (azken hau barne) luzatuko da eskaerak egiteko aukera. Herriz herri presentziazko eskaerak egiteko aukera izango da, bai eta Errigoraren webgunetik ere.

Ikastaro zerrendara itzuli Ikastaro zerrendara itzuli

Ikastolek eta Euskaltzaindiak “Batasunaren bidean” giza katea antolatu dute euskara batuari gorazarre egiteko

Martxoaren 24an, Errenteria eta Donostia lotuko dituzte 8.000 lagunek osatutako giza kate erraldoi batean, euskara batuak gure herriaren garapenean izan duen balioa azpimarratzeko

Koldo Tellitu: 'Legearen zirriborroan jasotakoa atzerapausoa da'

Ikastolen Elkarteko lehendakaria elkarrizketatu du Hamaika Telebistak,

Ikastaro zerrendara itzuli Ikastaro zerrendara itzuli

Kataluniako murgiltze ereduaren kontrako epaiaren irakurketa

Epaiak are eta premiazkoago egiten du gure hezkuntza sistemaren lege berriak murgiltze eredua jasotzea  eta hizkuntza ereduak indargabetzea

Hiriguneko gazteen artean euskara eta euskarazko kultura sustatuko duen #DAMOLAT proiektua aurkeztu dute

Ahize-AEK hizkuntza aholkularitzak ikerketa egin du jakiteko zein diren Bilbo Handiko gazteek euskararen eta euskarazko kulturaren inguruan dituzten iritziak, asoziazioak edo jarrerak. 2020ko urte hasieratik 2021eko udaberrira arte interbentzioak egin dira Bilboko, Portugaleteko eta Getxoko ikastetxeetan, eta bertatik ateratako materialarekin #Damolat unitate didaktikoa osatu dute Ikastolen Elkartearekin elkarlanean.

Ikastaro zerrendara itzuli
RSS - euskara-era harpidetu