Eskolartekoa

Orereta ikastolan jokatu da, eta 140 ikasle inguruk hartu dute parte

Martxoaren 10ean ekingo dio bertso idatzien Gipuzkoako Eskoalartekoak, Errenterian

Euskal Herri osoko 13 parte-hartzaile elkartuko dira oholtzan bat-bateko finalean

Maiatzaren 25ean jokatuko da Eskolarteko Finala Abadiñoko probalekuan, arlo bietan, idatzizkoan eta bat-batekoan.

Martxoaren 26an hasiko da eta mila ikaslek eman dute izena. Bat-batekoa, berriz, otsailaren 15ean hasiko da

Mikel Mendizabalek jantzi dio txapela hogeita hamargarren ekitaldiko txapeldunari

Maiatzaren 6an jokatu ziren bi finalak, bat-batekoa eta idatzizkoa

Milatik gora ikaslek hartu dute parte eskualdeka egin den txapelketan

Gipuzkoako Ekolarteko Bertso Idatzien 2018ko Txapelketako hirugarren eta laugarren saioak jokatuko dira martxoaren 13an eta 14an, Eskoriatzan eta Azpeitian. Guztira 180 ikaslek hartu dute parte.

Buruntzaldea-Donostialdeko eta Goierriko 390 ikaslek hartu dute parte Hernaniko eta Zumarragako saioetan.

RSS - Eskolartekoa-era harpidetu