ORIENTAZIOA ETA AHOLKULARITZA PSIKOPEDAGOGIKOA

Ikastaro zerrendara itzuli

 

    Izen emate data: 
    Asteartea, 2017, Uztaila 11-Asteazkena, 2017, Iraila 20
    Iraupena: 
    18 ordu
    Saioak: 
    2017/09/28 (Osteguna) 15:00-17:00
    2017/10/19 (Osteguna) 15:00-17:00
    2017/11/23 (Osteguna) 15:00-17:00
    2017/12/14 (Osteguna) 15:00-17:00
    2018/01/25 (Osteguna) 15:00-17:00
    2018/02/22 (Osteguna) 15:00-17:00
    2018/03/15 (Osteguna) 15:00-17:00
    2018/04/19 (Osteguna) 15:00-17:00
    2018/05/17 (Osteguna) 15:00-17:00
    Ikastaroaren formatua: 
    Mintegia
    Tokia: 
    Ibaizabal
    Helburuak: 

    Aniztasun plana

    Aniztasunari erantzuteko plan eredua bukatzea

    Aniztasunari erantzuteko estrategia inklusiboen ezagupena eta sakontzea.

    Ikastetxean modu eraginkorrean inklusibitatearen ikuspegian eragiteko moduaei buruz hausnartu. Orientazio mintegien funtzioak.

    EKI  materiala

    Materiala eta metodologiaren ezagupena sakondu

     Gelako aniztasunari erantzuteko materialaren erabileraz hausnartu, ikasleen jarraipenerako estrategiak partekatu...

    DUA ikuspegitik materialaren egokitzapenean ekarpenak egin.

    DUA

    Inklusibitateari egiten dion ekarpenak eta kontuan izatekoak orientazio ikuspegitik hausnartu.

    Inklusiorako INDEX

    INDEX berriaren plateamendua aztertu

    Ikastetxe baten inklusibitate mailan eragiteko modua aztertu eta egikerak adostu

    Alumnus plataforma

    DBH eta Batxilergoko ikasleen orientazio akademikorako baliabidearen ezagupena.

     

    Lanbide heziketa

    Lanbide heziketa  orientazio akademikoan modu egokian uztartzea

     

    Edukiak: 

    Aniztasunari erantzuteko gida-plana:

    kontzeptua,  edukiak, atalak

    Abiapuntua: ikastolari buruzko datuak: beharrizanak eta indarguneak

    Helburuak formulatu

    Urteko ekintzak zehaztu

    Orientazio mintegien funtzioak argitu

    EKI

    Printzipioak, metodologia, material digitalak, DUA ikuspegia

    DUA

    Helburua ezagutu

    Adierazleak aztertu

    Ikastoletan aplikatzekoak identifikatu

    Ohiko geleei ekarpenak egiteko aukerak aztertu.

    Alumnus

    Plataformaren aurkezpena

    Doahiniko probarako ezaugarri eta baldintzak

    Erabilerarakoe skaera bideratu

    Inklusiorako INDEX

    INDEX berria aztertu egiten diteun ekarpen berriak lantzeko

    Inklusibitate maila aztertzeko adierazle eta eragin eremuak identifikatu eta eragiteko plan eredu bat zehaztu

    Lanbide heziketa

    Lanbide heziketaren inguruan dauden berrikuntzak eta lege aldaketak

     

    Metodologia: 
    • Dokumentazio teoriko-praktikoa eta lanaren superbizioa gai honetaz ezaagutza duten BG nagusiko Karmen Albes eta Lorea Aretxagaren eskutik.
    • Formazio-hitzaldi saioak.  
    • Lan saioak: talde lana 
    Ebaluazio irizpideak eta adierazleak: 
    • Orientatzaileen parte hartzea: batez besteko kopurua saioko.
    • Asebetetze maila antolaketarekin eta formazioarekin
    • Gure eguneroko lanean daukan isla
    Emaileak: 
    Bego Gordillo Marquez
    LEIRE BURDAIN MESTRAITUA
    Hartzaile mota: 
    Orientazio taldeko kideak (PT, aholkulari, orientatzaile).
    Hartzaile kopuru minimoa: 
    8
    Hartzaile kopuru maximoa: 
    75
    Ikastaro zerrendara itzuli