INKLUSIBITATEA DBH1: NATURAREN ZIENTZIAK, GIZARTE ZIENTZIAK ETA EUSKARA. TALDE ESPERIMENTALA

Ikastaro zerrendara itzuli
Izen emate data: 
Astelehena, 2018, Ekaina 25-tik Asteazkena, 2018, Urria 24-ra
Iraupena: 
17 ordu
Saioak: 
2018/10/25 (Osteguna) 15:00-tik 17:30-ra
2018/11/15 (Osteguna) 09:00-tik 13:30-ra
2019/01/17 (Osteguna) 15:00-tik 17:30-ra
2019/02/21 (Osteguna) 15:00-tik 17:30-ra
2019/04/11 (Osteguna) 15:00-tik 17:30-ra
2019/05/30 (Osteguna) 15:00-tik 17:30-ra
Ikastolen Etxea
Oharrak: 

LAN MINTEGIA

Hartzaileen jatorriaren arabera ikastaroan kokapena alda daiteke

Parte hartzen duten ikastola bakoitzeko gutxienez bi arloetako irakasleak eta orientatzaileak parte hartu behar dute mintegian.

Egindako proposamenak gelan inplementatzeko konpromisoa hartu behar da.

 

Saioen kokapena: 

2018/10/25 (Osteguna) 15:00-tik 17:30-ra IBAIZABAL IKASTOLA 
2018/11/15 (Osteguna) 09:00-tik 13:30-ra IKASTOLEN ETXEA 
2019/01/17 (Osteguna) 15:00-tik 17:30-ra IKASTOLEN ETXEA 
2019/02/21 (Osteguna) 15:00-tik 17:30-ra IKASTOLEN ETXEA 
2019/04/11 (Osteguna) 15:00-tik 17:30-ra IKASTOLEN ETXEA 
2019/05/30 (Osteguna) 15:00-tik 17:30-ra IBAIZABAL IKASTOLA 

 

Ikastaroaren formatua: 
Mintegia
Tokia: 
EUSKAL HERRIKO IKASTOLAK- IKASTOLEN ETXEA- DONOSTIA
Ibaizabal
Helburuak: 

- Inklusioa eta aniztasunaren trataera kontzeptuak partekatu.

- Eki DBHko unitate prototipoa ezagutzera ematea.

- Inklusioaren bidetik, IDUren printzipioetan oinarrituta, unitateak lantzeko jarraibide orokorrak ezagutzea.

- “Extend” aplikazioan jarduerak egokituak edo berriak sortzeko ezagutzak eta trebeziak jasotzea.

-Inklusibitatea indartzeko DBH1eko unitateetan aniztasunari erantzuteko edukien azterketa, hautaketa eta moldaketak aurrera eramatea.

- Baloratu eta proposamenak aurkeztea.

 

Edukiak: 
  • Aniztasunaren trataera eta inklusioa ikuspegia.
  • Ikaskuntzarako Diseinu Unibertsala (IDU)-ren arabera inklusibitatearen ezaugarriak.

- Eki DBH Natur 2-3ko unitate  prototipoa.

- Ikastoletan egiten diren proposamenen bilduma

- Inklusioaren ikuspegitik unitateak aberasteko urratsak.

- Aipatutako arloetanDBH1-3. unitateko arloak aberasteko proposamenak prestatu eta gelaratu.

      - Inplementatutako unitatearen balorazioa eta ondorioak.

Metodologia: 
  • Talde dinamikak
  • Mintegikideen parte hartze aktiboa
  • Talde lana mintegi saioetan

Mintegi saioen tartean ikastola bakoitzeko mintegikideen  lana

 

 

Ebaluazio irizpideak eta adierazleak: 
  • Inplementatutako unitatearen baliagarritasuna eta aplikaziorako prest dagoen.
  • Mintegikideen inplikazioa.
  • Lan-saioen eraginkortasuna.
  • Partaideen asebetetzea mintegiarekiko.
Emaileak: 
Bego Gordillo Marquez
LEIRE BURDAIN MESTRAITUA
Petro Vera Aguado
Xabier Amilibia toribio
Hartzaile mota: 
DBH1ko irakasleak eta orientatzaileak. Ikastola bakoitzetik Gizarte Zientziak, Naturaren Zientziak eta Euskara arloetatik, behintzat bi arlotan DBH1n irakasten ari diren irakasleak eta DBHko orientatzaileak
Hartzaile kopuru minimoa: 
8
Hartzaile kopuru maximoa: 
50
Ikastaro zerrendara itzuli