BATXILERGOKO ARAZO-EGOERAK OSATZEKO MINTEGIA
Mintegi aurretik, zure ikastolan egindako arazo-egoerak partekatu itzazue mesedez, oraindik egin ez baduzue, Batxilergoko Elkargunea erabiliz.
- Arazo-egoeren diseinuan kontutan hartu beharreko aldagaiak ezagutzea
- Arazo-egoerak gelaratzerako kontutan hartu beharreko faktoreak ezagutzea
- Batxilergorako diseinatutako arazo-egoerak hobetzea edo ikastolaren testuingurura egokitzea.
- Batxilergoko mintegietan diseinatutako arazo-egoeren eta horien gelaratzearen inguruko feedback orokorra: identifikatu diren indargune eta hobetzeko nagusiak.
- Lan praktikoa gauzatzea HIRU aukera posibleekin:
a) Ikastolan diseinatu den arazo-egoeraren feedback-ean oinarrituz, horiek hobetzeko lan praktikoa
b) beste ikastola batek sortu eta partekatu duen arazo-egoera batetik abiatu eta zure ikastolaren eta gelaren testuingurura egokitzea
c) Ikastolen Elkarteak sortu duen erronka batetik abiatu eta zure ikastolaren eta gelaren testuingurura egokitzea
Gelan inplementatzeko arazo-egoerak osatzea, bideratzaileen eskutik.
Mintegietara asistentzia eta parte hartze aktiboa.
Harri Beobide Egaña
Maite Gomez Lete
Xabier Garcia Izagirre
Erramun Martiarena Sarasola