Ikastolak

Xabier Zubeldiak, Zubimusu ikastolako irakasle eta musikariak, jarri die musika Amaia Agirre bertsolari eta ikasle ohiaren hitzei

Igande honetan, maiatzaren 31, izango da goizeko 11etan, ibilaldia.eus webgunearen bitartez

Maiatzaren 25etik ekainaren 3ra bitartean egingo dira, arratsaldeko 18:00etan

Azken egunetan administrazio desberdinetatik ikasleen itzulera mailakatuaren inguruan jaso ditugun mezu nahasi eta eztabaidagarrien aurrean, ikastolok erabaki propioak hartuko ditugu.

Positiboa iruditzen zaigu ikasleak geletara itzultzen hasteko plana hemendik diseinatzen jarraitzea, Baina uste dugu ere gure ikasleak ikasgeletara itzultzea Eusko Jaurlaritzak hezkuntza eragileekin landu behar duen erabakia dela..

Konfinamenduak eragindako egoera berezi honetan orain arte egin duten guztia errekonozitu eta eskertu die, ikasle, irakasle, langile eta familiei

Osasuna, hezkuntza zerbitzua eta lanpostuak bermatzea lehenetsi ditu Ikastolen Elkarteak

Koronabirusa hedatzea moteltzeko Eusko Jaurlaritzak eta Nafarroako Gobernuak ikasle guztiak etxeratzeko eta ikasketak etxetik egiteko hartutako neurriaren aurrean, Ikastolen Elkartetik hau adierazi nahi dugu:

Gure lehentasuna da ikasleen ikasketa prozesuaren egunerokotasunaren etenak ahalik eta eragin gutxien izatea eta, etxean daudela, egunero ikasteko ohiturari eustea eta eskola jarduera modu ez presentzialean ahalik eta egokien egitea.

Horretarako Ikastolen Elkarteak ikastolen esku jarri ditu bere baliabideak eta azpiegitura guztiak.

Energia sortu eta fakturan aurrezteaz gain, kontzientziazioa eta hezkuntza sustatuko dituzte

Ikastolen Elkarteko Bego Gordillo, Leire Burdain eta Petro Vera aurkezpen-saio berezian izan dira Santanderren.

RSS - Ikastolak-era harpidetu