Hezkuntza

Interlokuzioa zabalik izan dugu eta dugu ikastoletako langileen ordezkariekin

Hezkuntza Sailarekin atzo egin genuen bilerak dezepzioa eragin digu

Ikastolei eta gainerako itunpeko ikastetxeei gela gehiago ituntzeko aukera oro murriztu nahi izan dute

Ikastolen Elkarteko lehendakari Koldo Tellitu elkarrizketatu dute. [Bideoa]

Hiru erronka nagusi aipatu dituzte: Ikasleen euskararen erabileraren eta kalitatearen beherakada, jaiotza tasaren jaitsiera larria eta atzerritar jatorriko ikasleen eskolatzea ; eta hiruei herri gisa erantzutera deitu dute

Urtarrilaren 25ean Lekeition egindako mahai ingurua, osorik, gaika sailkatuta

?Hezkuntza ereduen garrantzia gizartearen eraikuntzan' jardunaldien kartela

Koldo Tellitu (EHI), Bego Bitorika (Sortzen Ikasbatauaz) eta Amaia Muguruzaren (Ikasle Abertzaleak) arteko mahai ingurua

Hastapenetan Felix Ormaetxeak bideratu zuen euskal hezkuntzako kooperatiba asko elkartzea.
Ondorengo presidenteak izan ziren, besteak beste:  Jose Ramon Zubizarreta, Imanol Igeregi, Andoni Zendoia, eta gaur egun Patxi Xabier Olabarria da.

Laurogeita bat kooperatiba dira Erkide Irakaskuntzan elkartuak, horietatik 47 gurasoenak, 22 integralak eta 11 lan-elkartuak. Eusko Jaurlaritzak “herri-onurakotzat” izendatu ditu, Irakaskuntzako Kooperatiba federatuen %85a, interes orokorrei egiten dieten ekarpenagatik.

Euskarabildua

Euskarabilduaren 3. edizioak IKTak eta hezkuntza izango ditu ardatz.Azaroaren 6an, San Telmo museoan.

Hizkuntz ereduak Euskal Herrian

Igandean Berriak kaleratuko du herriz herriko eskolako hizkuntza ereduen mapa

RSS - Hezkuntza-era harpidetu